X
zoeken Uitgebreid Zoeken

HP 3 jaar legacy met respons op 2e werkdag en call-to-repair met Priority Access (verplichting van 90 pct) voor notebook

HP 3 jaar legacy met respons op 2e werkdag en call-to-repair met Priority Access (verplichting van 90 pct) voor notebook
HP

HP

HP 3 jaar legacy met respons op 2e werkdag en call-to-repair met Priority Access (verplichting van 90 pct) voor notebook

3 jaar legacy met respons op 2e werkdag en call-to-repair met Priority Access (verplichting van 90 pct) voor notebook
Voorraad 0
Artikelnummer

UB5J4E

Favorieten E-mail Afdrukken + - Inloggen
HP - HP 3 jaar legacy met respons op 2e werkdag en call-to-repair met Priority Access (verplichting van 90 pct) voor notebook
Artikelnummer

UB5J4E

Documentatie
leaflet
Omschrijving

Bij de HP Hardware Support Onsite Call-to-Repair Service helpen supportspecialisten de IT-manager om snel de oorzaak van een systeemprobleem op te sporen en te zorgen dat de hardware binnen de aangegeven tijd na het eerste serviceverzoek weer operationeel is. U kunt kiezen uit meerdere serviceopties op verschillende niveaus met verschillende call-to-repair-tijden, met of zonder behoud van defecte media, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften.